mój koszyk moje konto
bielizna dla niej bielizna dla niego nowości bieliźniarskie promocje bielizny wyprzedaże bielizny
wyszukaj



nowość
Figi VF-369
poleć nas
Jeśli spodobał Ci się sklep, wpisz swoje imię i e-mail znajomego.


newsletter
Chcesz otrzymywać wiadomości o promocjach bielizny i aktualnych wydarzeniach?

blog misterna.pl
nasz blog - zagłębiamy tajemnice mody i stylu
wstecz

Zwrot

Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odbioru towaru. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.

Warunkiem odstąpienia od umowy jest złożenie do sklepu jednoznacznego oświadczenia w terminie 14 dni od dnia odbioru rzeczy. Forma oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest dowolna, jednak sugerujemy zawarcie oświadczenia na trwałym nośniku (np. w formie pisemnej). Oświadczenie można dołączyć do odsyłanej paczki według przykładowego wzoru zwrotu (kliknij aby pobrać).

W przypadku zwrotu Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
Prosimy zwrócić uwagę, aby zwracany towar nie odbiegał od stanu pierwotnego: nie nosił uszkodzeń, był czysty i pozbawiony obcych zapachów (np. kremy, perfumy), kompletny (z metkami, kartonikami i innymi elementami dołączonymi do artykułu). Towar intymny najlepiej przymierzać na własną bieliznę i czyste ciało.

Przy odstępowaniu od umowy prosimy o załączenie dowód zakupu danego towaru w sklepie misterna.pl. Takim dokumentem może być np. oryginał paragonu fiskalnego, którego odesłanie ułatwi rozliczenie zwrotu.

Prawu do odstąpienia od umowy nie podlega:
- rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
- rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami
- rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu: artykuły pończosznicze, nakładki na brodawki i biustonosze silikonowe
- usługa pakowania ozdobnego

Zwracaną bieliznę prosimy odsyłać w sztywnym opakowaniu zabezpieczającym towar przed działaniem czynników zewnętrznych (w tym zgnieceniu). Prosimy nie pakować bielizny w koperty bąbelkowe - towary zapakowane w ten sposób często ulegają trwałemu uszkodzeniu w czasie transportu.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zakupów i odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy od której odstąpił we własnym zakresie.

Pocztowy adres zwrotny:
Del Finio
przegródka pocztowa 1
15-168 Białystok 23

O fakcie dokonywania zwrotu prosimy powiadomić obsługę sklepu e-mailem: kontakt@misterna.pl

Warto mieć na uwadze, że dobrze zabezpieczona przesyłka i spełnienie na wstępie wszelkich formalności znacząco ułatwia prowadzenie sprawy, dając pewność sprawnego przebiegu procedury zwrotu.

Zwrot należnych świadczeń wobec Konsumenta wykonany zostaje w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, z możliwością wstrzymania do chwili otrzymania towaru zwrotnego lub dostarczenia dowodu odesłania (w zależności od kolejności zdarzenia).

Zwrot pieniędzy wykonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu jaki został użyty do opłacenia zakupów. Na życzenie Konsumenta zwrot należności może być wykonany w inny sposób, który to nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami: np. przelewem na konto.
Zwrot za zamówienia opłacone za pośrednictwem serwisów PayU lub PayPal może być wykonany poprzez anulowanie transakcji, a wtedy powrót pieniędzy następuje na środek płatniczy, z którego pierwotnie opłacane było zamówienie.

UWAGA! Sklep nie przyjmuje nieumówionych przesyłek pobraniowych.

W przypadku nieuzasadnionego zwrotu (np. przekroczenia terminów, zwrotu wykonanego przez Klienta nie będącego Konsumentem), towar zostanie zwrócony na koszt Klienta.

Wymiana

Jeśli rozmiar zakupionej bielizny będzie nieodpowiedni lub Konsument zechce wymienić model zakupionej bielizny na inny, możliwa jest zamiana towaru. W tym celu niewłaściwy towar należy odesłać na adres sklepu.

Warunkiem wymiany jest złożenie dla sklepu stosownego oświadczenia w terminie 14 dni od odbioru przesyłki. Takie oświadczenie można np. dołączyć do odsyłanej paczki i wypełnić je według przykładowego wzoru wymiany (kliknij aby pobrać).

Prosimy zwrócić uwagę, aby odsyłany towar nie odbiegał od stanu pierwotnego: nie nosił uszkodzeń, był czysty i pozbawiony obcych zapachów (np. kremy, perfumy), kompletny (z metkami, kartonikami i innymi elementami dołączonymi do artykułu). Towar intymny najlepiej przymierzać na własną bieliznę i czyste ciało.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

Zwracaną bieliznę prosimy odsyłać w sztywnym opakowaniu zabezpieczającym towar przed działaniem czynników zewnętrznych (w tym zgnieceniu). Prosimy nie pakować bielizny w koperty bąbelkowe. Towary zapakowane w ten sposób często ulegają trwałemu uszkodzeniu w czasie transportu.

Do wysyłanego do wymiany towaru prosimy dołączać dowód zakupu danego artykułu w sklepie misterna.pl. Takim dokumentem może być np. oryginał paragonu fiskalnego, którego przesłanie ułatwi rozliczenie wymiany.

Wymianie nie podlegają:
- towary nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
- produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
- produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu tracą swe własności higieniczne jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu: artykuły pończosznicze, nakładki na brodawki i biustonosze silikonowe z oderwaną folią klejową
- usługa pakowania ozdobnego

Jeżeli odesłana bielizna jest uszkodzona (np. na skutek niewłaściwego zapakowania), sklep zastrzega możliwość niewykonania wymiany.

W przypadku, gdy bielizna ma być wymieniona na inny rozmiar tego samego modelu, a na stronie sklepu misterna.pl nie widnieje interesująca Klienta pozycja, można wówczas towar zamienić na zupełnie inny lub wysłać zapytanie o możliwość sprowadzenia brakującego rozmiaru. Adres do korespondencji: kontakt@misterna.pl
W przypadku wymiany na droższy model Konsument zostanie poinformowany o koniecznej dopłacie wynikającej z różnicy cen towarów. W przypadku towaru tańszego, dokonujemy zwrotu należności.
Prosimy nie dokonywać wpłat wynikających z samodzielnego przeliczenia różnic cen towarów bez uprzedniego uzgodnienia tego z obsługą sklepu.

Konsument odsyła do sklepu rzeczy będące przedmiotem wymiany własny koszt.

Pocztowy adres zwrotny:
Del Finio
przegródka pocztowa 1
15-168 Białystok 23

Warto mieć na uwadze, że dobrze zabezpieczona przesyłka zwrotna i spełnienie na wstępie wszelkich formalności znacząco ułatwia prowadzenie sprawy dając pewność sprawnego i szybkiego przebiegu procedury wymiany.

O fakcie dokonywania wymiany prosimy powiadomić obsługę sklepu e-mailem: kontakt@misterna.pl

Koszt transportu wymienionego rozmiaru/modelu ze sklepu misterna.pl do Klienta spoczywają na odbiorcy wymienianej bielizny. Należność można dołączyć do paczki lub przelać na konto firmowe:
- w przypadku wysyłki paczką pocztową 12,90 PLN
- w przypadku wysyłki przesyłką kurierską 16,90 PLN
- Klienci korzystający z usługi Odbiór w punkcie mogą otrzymać paczkę zwrotną również w tej usłudze w cenie 10,90 PLN

Jeśli wymiana ma zostać opłacona przy odbiorze przesyłki, koszt ponownej dostawy wynosi:
- w przypadku wysyłki paczką pocztową 16,90 PLN
- w przypadku wysyłki przesyłką kurierską 20,90 PLN

Termin dostępności towarów jest widoczny w oknie produktu oraz w koszyku (linijka dostępność). Przesyłka zostanie wysłana do nabywcy w ciągu 2-3 dni roboczych od chwili przybycia zwrotu i przygotowania nowych artykułów.

UWAGA! Sklep nie przyjmuje nieumówionych przesyłek pobraniowych.

W przypadku nieuzasadnionej wymiany (np. przekroczenia terminów, wymiany wykonanej przez Klienta nie będącego Konsumentem), towar zostanie zwrócony na koszt Klienta.

Uszkodzona przesyłka

Po otrzymaniu paczki Klient powinien dokładnie sprawdzić stan opakowania i zawartość przesyłki. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń Klient powinien dokonać wszelkich czynności określających zakres strat. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zalecamy sporządzić protokół szkodowy. Aby podnieść jego skuteczność, dokument najlepiej spisać w chwili dostawy i w obecności doręczyciela.

Po otrzymaniu przesyłki, proszę sprawdzić stan towaru. Jeśli otrzymana bielizna nie posiada metek, są one naderwane, opakowania są uszkodzone lub towar posiada inny nieporządany stan - taki fakt należy jak najszybciej zgłosić obsłudze sklepu.

Dokument potwierdzający spisanie protokołu szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.

Prosimy pamiętać, że przyjęcie uszkodzonej przesyłki bez zastrzeżeń komplikuje skuteczność przyszłej reklamacji i ewentualne roszczenia wobec przewoźnika.

Reklamacje

Mimo wszelkich starań pracowników sklepu misterna.pl może się zdarzyć, że zakupiony towar jest wadliwy, posiada wady. Za nieprawidłowości i zgodnie z obowiązującymi przepisami, sklep ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

W przypadku stwierdzenia wady Konsument ma prawo:

a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
d. żądać usunięcia wady.

Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu odbioru towaru, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana - roku od momentu odbioru towaru.
Uprawnienie z tytułu rękojmi jest ograniczone do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu odbioru towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana - przed upływem roku od momentu odbioru przez Klienta rzeczy.
Wyjątkiem od powyższej reguły jest sytuacja kiedy określony przez sklep lub producenta termin przydatności towaru do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy. Sklep odpowiada wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Warunkiem skorzystania z uprawnień reklamacyjnych jest zawiadomienie sklepu o wadach. Oświadczenie z tytułu rękojmi można złożyć na przykładowym formularzu reklamacyjnym (kliknij aby pobrać). Do wadliwego artykułu prosimy również dołączyć dowolny dowód zakupu.

Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, powinien dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny zgodnie z odpowiednimi przepisami Kodeksu Cywilnego.

Wadliwą rzecz prosimy dostarczyć na adres:
Del Finio
przegródka pocztowa 1
15-168 Białystok 23

Na złożone oświadczenie lub żądanie sklep ustosunkuje się w ciągu 14 dni.

Odsyłając towar prosimy o uważne i bezpieczne pakowanie, aby nie uległ on dalszemu uszkodzeniu w transporcie.

O fakcie wysłania reklamacji prosimy powiadomić obsługę sklepu drogą elektroniczną: kontakt@misterna.pl

UWAGA! Sklep nie przyjmuje nieumówionych przesyłek pobraniowych.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK lub organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa uprawnienia z tytułu rękojmi. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa Konsumentów, więc informacje prawne, które tam można znaleźć będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

W razie wątpliwości zachęcamy do zadawania pytań: kontakt@misterna.pl

Niepodjęta przesyłka

Zgodnie z definicją umowy kupna-sprzedaży zawartej w Kodeksie Cywilnym, obowiązkiem Klienta jest zapłata za zamówiony towar oraz odbiór rzeczy, w tym poniesienie ewentualnych kosztów odbioru towaru. Tym samym kupujący, który nie odbiera przesyłki nie wykonuje swojego podstawowego zobowiązania umownego, a to nie może mieć negatywnych konsekwencji dla sprzedawcy, który wykonał swoje zobowiązanie wydania rzeczy. Sprzedawca wypełnia swoje zobowiązanie wydania rzeczy wynikające z umowny sprzedaży w momencie powierzenia rzeczy przewoźnikowi.

Sprzedający, który poniósł szkodę z tytułu niewłaściwego wykonania umowy sprzedaży przez Klienta - w tym przypadku z tytułu niewykonania swojego zobowiązania do odbioru przesyłki, ma wszelkie przewidziane prawem roszczenia do kupującego. Może więc domagać się od Klienta naprawienia szkody z powodu niewykonania przez niego umowy (m.in. szkody w postaci konieczności poniesienia kosztów zwrotu nieodebranej przesyłki). Nadto jeżeli kupujący dopuszcza się zwłoki z odebraniem rzeczy sprzedanej, sprzedawca może oddać rzecz na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego.

Z chwilą powierzenia rzeczy przewoźnikowi, przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą. Zwrot rzeczy przez przewoźnika z powodu braku jej odbioru obciąża kupującego i w żaden sposób nie powoduje, iż umowa uległa rozwiązaniu (pomijając przypadek odstąpienia od umowy po odebraniu towaru, a uregulowany ustawą z dnia 2 marca 2000r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny).

Kupujący, w przypadku niewywiązania się z obowiązku odebrania rzeczy, zostaje obłożony Notą Obciążeniową z wszelkimi jej konsekwencjami wynikającymi z przepisów Kodeksu Cywilnego.

Uchylanie się od obowiązku pokrycia strat wobec firmy wynikłych z tytułu niewywiązania się Klienta z umowy kupna-sprzedaży, skutkuje przekazaniem sprawy do dochodzenia egzekucyjnego.
Zgodnie z regulaminem wszelkie kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

pomoc | kontakt | koszta wysyłki | tabela rozmiarów | bielizna damska | bielizna ślubna | biustonosze | gorsety | seksowna bielizna | blog
0.1240930557251
powered by Strony www Białystok - G3 Media    secured by