mój koszyk moje konto
bielizna dla niej bielizna dla niego nowości bieliźniarskie promocje bielizny wyprzedaże bielizny
wyszukaj



promocja
Stringi Kylie/S żółte
poleć nas
Jeśli spodobał Ci się sklep, wpisz swoje imię i e-mail znajomego.


newsletter
Chcesz otrzymywać wiadomości o promocjach bielizny i aktualnych wydarzeniach?

blog misterna.pl
nasz blog - zagłębiamy tajemnice mody i stylu
wstecz

Reklamacje

Mimo wszelkich starań pracowników sklepu misterna.pl może się zdarzyć, że zakupiony towar jest wadliwy, posiada wady. Za nieprawidłowości i zgodnie z obowiązującymi przepisami, sklep ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

W przypadku stwierdzenia wady Konsument ma prawo:

a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
d. żądać usunięcia wady.

Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu odbioru towaru, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana - roku od momentu odbioru towaru.
Uprawnienie z tytułu rękojmi jest ograniczone do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu odbioru towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana - przed upływem roku od momentu odbioru przez Klienta rzeczy.
Wyjątkiem od powyższej reguły jest sytuacja kiedy określony przez sklep lub producenta termin przydatności towaru do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy. Sklep odpowiada wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Warunkiem skorzystania z uprawnień reklamacyjnych jest zawiadomienie sklepu o wadach. Oświadczenie z tytułu rękojmi można złożyć na przykładowym formularzu reklamacyjnym (kliknij aby pobrać). Do wadliwego artykułu prosimy również dołączyć dowolny dowód zakupu.

Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, powinien dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny zgodnie z odpowiednimi przepisami Kodeksu Cywilnego.

Na złożone oświadczenie lub żądanie sklep ustosunkuje się w ciągu 14 dni.

Wadliwą rzecz najlepiej odsyłać Pocztą, usługą Odbiór w Punkcie. Nadanie do punktu na poniższe dane to szybki sposób na dostarczenie nam przesyłki, odbierany codziennie:

  • punkt odbioru: UP Białystok 23, Wysockiego 67/A10, 15-168 Białystok 23
  • odbiorca: Del Finio, Starobojarska 22/9, 15-073 Białystok

Odsyłając towar prosimy o uważne i bezpieczne pakowanie, aby nie uległ on dalszemu uszkodzeniu w transporcie.

O fakcie wysłania reklamacji prosimy powiadomić obsługę sklepu drogą elektroniczną: kontakt@misterna.pl

UWAGA! Sklep nie przyjmuje nieumówionych przesyłek pobraniowych.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK lub organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa uprawnienia z tytułu rękojmi. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa Konsumentów, więc informacje prawne, które tam można znaleźć będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

W razie wątpliwości zachęcamy do zadawania pytań: kontakt@misterna.pl

pomoc | kontakt | koszta wysyłki | tabela rozmiarów | bielizna damska | bielizna ślubna | biustonosze | gorsety | seksowna bielizna | blog
0.010725975036621
powered by Strony www Białystok - G3 Media    secured by