mój koszyk moje konto
bielizna dla niej bielizna dla niego nowości bieliźniarskie promocje bielizny wyprzedaże bielizny
wyszukaj



nowość
Biustonosz Mila 1017
newsletter
Chcesz otrzymywać wiadomości o promocjach bielizny i aktualnych wydarzeniach?

blog misterna.pl
nasz blog - zagłębiamy tajemnice mody i stylu
wstecz

Reklamacje

Mimo wszelkich starań pracowników sklepu misterna.pl może się zdarzyć, że zakupiony towar jest wadliwy, posiada wady. Za nieprawidłowości i zgodnie z obowiązującymi przepisami o rękojmi, sklep ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy Indywidualnego na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec Klientów nie będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym.

W przypadku stwierdzenia wady Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny ma prawo:

a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
d. żądać usunięcia wady.

Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu odbioru towaru, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana - roku od momentu odbioru towaru.
Uprawnienie z tytułu rękojmi jest ograniczone do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu odbioru towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana - przed upływem roku od momentu odbioru rzeczy.
Wyjątkiem od powyższej reguły jest sytuacja kiedy określony przez sklep lub producenta termin przydatności towaru do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy. Sklep odpowiada wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Warunkiem skorzystania z uprawnień reklamacyjnych jest zawiadomienie sklepu o wadach. Oświadczenie z tytułu rękojmi można złożyć na przykładowym formularzu reklamacyjnym (kliknij aby pobrać). Do wadliwego artykułu prosimy również dołączyć dowolny dowód zakupu.

Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, powinien dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny zgodnie z odpowiednimi przepisami Kodeksu Cywilnego.

Na złożone oświadczenie lub żądanie sklep ustosunkuje się w ciągu 14 dni.

Wadliwą rzecz najlepiej odsyłać na poniższy adres:

  • Del Finio, Łącznikowa 28/2, 15-163 Białystok

Odsyłając towar prosimy o uważne i bezpieczne pakowanie, aby nie uległ on dalszemu uszkodzeniu w transporcie.

O fakcie wysłania reklamacji prosimy powiadomić obsługę sklepu drogą elektroniczną: kontakt@misterna.pl

UWAGA! Sklep nie przyjmuje nieumówionych przesyłek pobraniowych.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK lub organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa uprawnienia z tytułu rękojmi. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa Konsumentów, więc informacje prawne, które tam można znaleźć będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

W razie wątpliwości zachęcamy do zadawania pytań: kontakt@misterna.pl

pomoc | kontakt | koszta wysyłki | tabela rozmiarów | bielizna damska | bielizna ślubna | biustonosze | gorsety | seksowna bielizna | blog
0.011495113372803
powered by Strony www Białystok - G3 Media    secured by