Uszkodzona przesyłka
Po otrzymaniu paczki Klient powinien dokładnie sprawdzić stan opakowania i zawartość przesyłki. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń Klient powinien dokonać wszelkich czynności określających zakres strat. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zalecamy sporządzić protokół szkodowy.
Aby podnieść jego skuteczność, dokument najlepiej spisać w chwili dostawy i w obecności doręczyciela.
Po otrzymaniu przesyłki, proszę sprawdzić stan towaru. Jeśli otrzymana bielizna nie posiada metek, są one naderwane, opakowania są uszkodzone lub towar posiada inny nieporządany stan - taki fakt należy jak najszybciej zgłosić obsłudze sklepu.
Dokument potwierdzający spisanie protokołu szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
Prosimy pamiętać, że przyjęcie uszkodzonej przesyłki bez zastrzeżeń komplikuje skuteczność przyszłej reklamacji i ewentualne roszczenia wobec przewoźnika.